به سختي مي توان با برخي از مشتريان تلفني کنار آمد. براي همين وظيفه شماست که مشتري را قبل از شروع فرآيند فروش آماده کنيد؛ حال اين فروش چه تلفني باشد، چه حضوري.




1.تمام سؤالاتي که مطرح مي کنيد خطاب به مشتري باشند، نه خودتان


در اولين تماسي که با مشتري برقرار مي کنيد، تمام توجه و سؤالات خود را معطوف به خود مشتري کنيد. در مورد خودتان، شغل تان و شرکت تان صحبت نکنيد.


به ياد داشته باشيد که الان وقت، وقت آن هاست، نه شما. فروش مشتري محور، حرفه اي ترين نوع فروش است و فروش حرفه اي زماني صورت مي گيرد که شما با مشتري در مورد نيازها و خواسته هايش صحبت کنيد.


2. تمام سؤالات خود را از قبل مشخص کنيد


اطلاعات بيشتر = فروش بيشتر. در فروش تلفني هرچه بيشتر بتوانيد از مشتري اطلاعات بگيريد، راحت تر خواهيد توانست صلاحيت مشتري را بررسي کنيد و محصول خود را به فروش برسانيد. به همين خاطر است که سؤال پرسيدن از اهميت زيادي برخوردار است. سؤالات شما بايد از قبل با دقت مشخص شده و به ترتيب کلي به جزئي قرارگرفته باشند. شما بايد ياد بگيريد که با وقت گذراندن با مشتري هاي خوبتان محصولتان را نيز به فروش برسانيد.



3. از متن هاي از پيش نوشته شده به صورت جدي دوري کنيد!


زماني که پاسخ مثبتي از مشتري در مورد سؤالات اوليه خود گرفتيد، بهتر است سؤالاتي در مورد کسب وکار، بازار، بودجه و… از مشتري بپرسيد. در بسياري از مواقع مشتريان به اميد گرفتن راه حلي مناسب حاضرند اين اطلاعات را به شما بدهند. براي اينکه بتوانيد از مشتري اطلاعات بگيريد، مي توانيد از يکي از سؤالات آغازکننده زير کمک بگيريد:


اگر مي توانستيد به شکلي جادويي سه تا از مشکلات کسب وکارتان را حل کنيد، چه مشکلاتي را انتخاب مي کرديد؟


اگر مي توانستيد موقعيتي شگفت انگيز براي کسب وکارتان فراهم کنيد، چه موقعيتي را انتخاب مي کرديد؟


من مي خواهم يک ملاقات شخصي با شما داشته باشم تا در مورد مشکلات کسب وکارتان و کمکي که محصول ما مي تواند به شما بکند، با شما صحبت کنم. چهارشنبه ساعت دو بعدازظهر چطور است؟


هميشه به ياد داشته باشيد که فروش تلفني و فروش به طورکلي بايد بسيار شخصي سازي شده باشد. شما بايد به مشکلات و نيازهاي هر مشتري به طور جداگانه رسيدگي کنيد. به اين شکل است که خواهيد توانست با مشتري ارتباط برقرار کرده و اين ارتباط کاري را حفظ کنيد. اگر بخواهيد از متن هاي از پيش نوشته شده استفاده کنيد، اين ارتباط شخصي جلوه نخواهد کرد و اين دقيقا چيزي است که بايد از آن دوري کنيد.


4. در اولين تماس مشتري را خسته نکنيد


اگر براي اولين بار داريد با مشتري تماس تلفني برقرار مي کنيد، بايد دست خالي با او طرف شويد. يعني به جاي اينکه در اولين تماس مشتري را در سيل عظيمي از اطلاعات غرق کنيد، فقط کمي در مورد کسب وکار و محصولات تان با او صحبت کنيد. اگر مشتري علاقه نشان داد و مايل بود اطلاعات بيشتري در اين زمينه کسب کند، مي تواند بقيه اطلاعات را نيز به او بدهيد.


5. سعي نکنيد در اولين بار تماس تلفني چيزي به مشتري بفروشيد


در اولين تماس تلفني تان هرگز نبايد سعي در فروش چيزي داشته باشيد. روي گردآوري اطلاعات متمرکز شويد. بايد در ابتدا با مشتري گفت وگو کنيد و سؤالات تان را بپرسيد؛مگر آنکه محصولي که مي فروشيد ، ارزان قيمت بوده و نياز به تفکر زيادي نداشته باشد. يادداشت برداري کنيد و به مشتري بگوييد باز با او تماس خواهيد گرفت. سعي کنيد با مشتري ارتباط برقرار کنيد و رفتاري مهربان و دوستانه داشته باشيد.


6. آرامش مشتري را حفظ کنيد


هر چه مشتري به مدت طولاني تري آرامش خود را حفظ کند و هرچه رويکرد بازتري نسبت به شما داشته باشد، احتمال بيشتري دارد که بتواند در طولاني مدت رابطه کاري تان را با او حفظ کنيد. يکي از اولين شرط ها در فروش تلفني اين است که خودتان آرامش داشته باشيد و اين آرامش را به مشتريان نيز منتقل کنيد.


7. دقيقا بدانيد که مشتري چرا بايد از شما خريد کند


هر مشتري دليلي دارد که او را وادار به خريد مي کند. شما بايد اين دليل را بشناسيد. درآن واحد ترس يا ترديدي نيز وجود دارد که مانع از خريد مشتري مي شود. اين را نيز بايد شناسايي کنيد. اين اولين وظيفه شما در اولين تماس تلفني است. بايد صلاحيت مشتري را بسنجيد و متوجه شويد که دليل خريد اصلي و عمده ترين ترس يا ترديد او چه چيزهايي است.




1.        http://socialmediastore.net/story7212368/دوربين-هايک-ويژن


2.       http://socialnetworkadsinfo.com/story7297607/دوربين-هايک-ويژن


3.       http://bookmarkport.com/story7241956/دوربين-هايک-ويژن


4.       http://bookmarkbirth.com/story7081011/دوربين-هايک-ويژن


5.       http://bookmarkloves.com/story7302250/دوربين-هايک-ويژن


6.       http://getsocialpr.com/story7333855/دوربين-هايک-ويژن


7.       http://bookmarkstumble.com/story2590568/دوربين-هايک-ويژن


8.       http://bookmarkstime.com/story8157286/دوربين-هايک-ويژن


9.       http://gatherbookmarks.com/story8271756/دوربين-هايک-ويژن


10.   http://bookmarkrange.com/story9069581/دوربين-هايک-ويژن


7 نکته براي افزايش موفقيت در فروش تلفني

مفاهيم اپليکيشن در شهر هاي آنلاين

انواع اپليکيشن براي ورود به شهر اينترنتي

مشتري ,کنيد ,مي ,بايد ,هايک ,تلفني ,دوربين هايک ,       http ,با مشتري ,در مورد ,مشتري را ,مشتري ارتباط برقرار ,مشتري اطلاعات بگيريد،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


مدرسه علمیه أمیرالمؤمنین(ع)درگز-واحدپژوهش تکنولوژی 2017 الناس کلهم احرار مطالب اینترنتی جاوید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود کتاب طراحی سایت حمیدیان zayeattir فروشگاه سایت بلاگ بیست مطالب اینترنتی
دزدگ